Liigu edasi põhisisu juurde
Sisukaart

Aitäh, ema! Aitäh, isa!

Kampaania

Kampaania „Aitäh, ema! Aitäh, isa!“ kutsus lapsevanemaid üles kaitsma oma lapsi alkoholi eest kuni nende täiskasvanuks saamiseni. 

Pilt on eemaldatud.

Kampaania periood: 09.10.2017 - 05.11.2017

Sihtrühm:

Kampaania oli suunatud 10–12-aastaste laste vanematele. Selles vanuses hakkavad noortel tekkima esimesed kokkupuuted alkoholiga.

Kampaania eesmärk:

Eesmärgiks oli, et lapsevanemad võtaksid omaks idee, et selgelt kokkulepitud reeglid, mille kohaselt alkoholi enne täisealiseks saamist ei tarvitata, aitavad laste alkoholitarvitamist edasi lükata ja vähendada. Kampaania toetas ka lapsevanemate usku sellesse, et nad võivad oma laste käitumist mõjutada, seda ka siis, kui lapsed on eas, kus nende elu mõjutab palju tegureid, mida ei ole alati võimalik kontrollida. Lisaks andis kampaania värskemaid teadmisi alkoholi mõjust noore aju arengule.

10–12aastastel noortel hakkavad tekkima esimesed kokkupuuted alkoholiga. Mida varem noor inimene alkoholiga tutvust teeb, seda suurem on kahju tema vaimsele ja füüsilisele tervisele ning mõju edasisele elule. 

Kanalid ja materjalid:

  • videoklipid "Aitäh, ema!" ja "Aitäh, isa!" televisioonis:
  • raadioreklaam;
  • bännerreklaam internetis;
  • Tarkvanem.ee leheküljel olid üleval vanemlikke oskusi arendavad õppevideod ja informatiivsed videod alkoholi mõjust aju arengule ning alkoholiteemaliste artiklite sari, mis toetas lapsevanemaid piiride seadmisel ja probleemide mõistmisel.

Kampaania ajal töötas tarkvanem.ee lehel tka e-nõuandla, kus nõustaja vastas saabunud küsimustele alkoholi ja lastekasvatamise teemal.